Tarinamme

2014 perustettu yhtiö, joka on nyt vasta lanseeraamassa aktiivisesti tuotteita markkinoille, koska se on halunnut ensin varmentaa ammattitaidon, sekä muualta haetulla työkokemuksella että opinnoilla. MindAsana Oy:n päätavoitteena on Suomessa toimivien organisaatioiden työntekijöiden kokonaisvaltaisen terveyden - ja osaamisen edistäminen ja ylläpito. Päätavoitteena on tukea organisaatioiden työntekijöiden omien terveys- ja työssä osaamistavoitteiden saavuttaminen eli tukea työssäkäyvien osaamista – työntekijöiden omien terveys tavoitteiden, ja työssä osaamisen; johtamisen,- myynti,- markkinointi,- vuorovaikutus- ja viestintätaitojen kehittäminen, edistäminen ja ylläpito organisaatioissa, jotka tavoittelevat myynnin kehittymistä kustannusvaikuttavasti ja tehokkaasti niin, että myös organisaation työntekijöiden omaa terveyttä ylläpidetään samanaikaisesti, kun kehitytään osaajana omassa roolissa organisaatiossa. Toimeksianto tehdään ko yhtiöön, jonka tarkoituksena on tarjota myynti- ja markkinointi organisaatioille uutta valmennuskokonaisuutta www.terveorganisaatio.fi

Historiamme

Työntekijöiden terveys ja työtehtävissä parempi suoriutuminen on varmasti organisaation tärkein voimavara ja siihen panostaminen on erittäinkin kannattavaa nyt ja tulevaisuudessa, erityisesti kun tiedetään Thl:n tilastoja siitä, että lähes joka toinen Suomalainen kuolee sydän- ja verisuonitauteihin ja työikäisillä yli 50%:lla on korkea veren kolesteroli, joka on yksi merkittävimmistä riskitekijöistä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin eli tuotteen, valmennuksen tavoite on auttaa kokonaisvaltaisesti Suomalaisia työikäisiä voimaan paremmin, elämään terveellisemmin ja olemaan työssä etevämpiä unohtamatta omaa terveyttään ja samalla suoriutumaan organisaation työtehtävistä paremmin hyödyntäen erilaisia valmennus- ja luento kokonaisuuksia asiakaslähtöisesti omat ja yhtiön tavoitteet huomioiden. 

Valmennusten tulee olla räätälöityjä vastaamaan työntekijöiden rooleihin liittyviä erityispiirteitä ja haasteita, jotta ne koetaan hyödyllisiksi ja vaikuttaviksi. Tarkoituksena on lisätä ja kehittää organisaatioiden tiimien ja erilaisten yhteistyösuhteiden viestintä,- kommunikointi- ja presentoimistaitoja. Tarjota myös aktiivisesti konkreettisia johtamisen ja hallinnoimisen työvälineitä myynti- ja markkinointiorganisaation tukeen, jotta parhaat asiakaskokemukset voidaan saavuttaa

Strategia ja tavoitteet

Tavoitteena on saada asiakkaat yhtiön voimavaraksi ja mahdolliseksi suunnannäyttäjäksi, joka ohjaa toimintaa. MindAsana Oyn:n strategia on toimia vastuullisesti, kunnianhimoisesti ja kunnioittavasti yritysvalmennus toimialueella, jossa sekä asiakkaiden että toimialueen arvon nostaminen on pääasia erilaisella valmennuspalveluilla ja uusimpana tuotteena on www. terveorganisaatio.fi. avulla. Lisäksi tarkoituksena on tarjota uusia innovatiivisia strategioita, jotka kehittävät myynti organisaatioiden toimintaa niin, että kaikki osapuolet hyötyvät; sekä asiakkaat, koko liiketoiminta sektori, yhteiskunta, kulttuuri ja tietysti myös koko myyntiorganisaatio ja kaikki sidosryhmät niin henkilökohtaisesti kuin tiiminä. Jokaisen pitää saada kestävällä kehityksellä arvokkaita hetkiä ja kokemuksia toinen toisilleen asiakaslähtöisellä toimintatavalla. Strategia on myydä valmennuspalvelua hyödyntäen toimitusjohtajan päävalmentajan työkemusta, osaamista ja kouluttautumisia, jotka takaavat laajan osaamisen ja mahdollisuudet toimia yritysvalmentajan kilpailevassa ympäristössä. 

Yhtiön tavoitteena on lisätä ja kehittää myynti- ja markkinointiorganisaatioiden digitaalisten kanavien hyötykäyttöä kustannustehokkaasti niin, että saadaan täydellisempiä työpäiviä eli yhtiön strategia on selkeä, se toimii monikanavaisesti sekä ftof että digikanavia, omni channel hyödyntäen, joten sen toiminta on erittäin kustannustehokasta ja vaikuttavaa. Yhtiön strategiana on tarjota ja antaa mahdollisuuden kohdata sekä myynti- ja markkinointi tapaamiset että itse terveorganisaatio valmennukset asiakkaan päättämällä tavalla joko digi- tai livetapaamisin. Itse valmennuksissakin voidaan toimia samalla tavalla. Tavoitteena on siis toimia asiakaslähtöisesti jo heti terveorganisaatio.fi lanseerausvaiheessa. 

Yhtiön arvon lupaus on toimittaa valmennuspalveluita hyödyntäen jokaisessa asiakaskohtaamisessa ja viestinnässä 10 lupausta toimia vastuullisesti, kokonaisvaltaisesti kestävä kehitys taustalla. Hyödyntää digitaalisuus, kustannusvaikuttavuus, asiakaslähtöisyys ja olla samalla luotettava, rehellinen, kunnioittava ja toimia kunnianhimoisesti, jotta kaikki osapuolet hyötyvät niin asiakkaat, toimialue kuin yhtiönkin työntekijät oikeilla kustannuksilla, sopimuksilla ja palkitsemisella, joissa on oikeat taloudelliset kyvykkyydet ja osaaminen tuottaa ja saada palveluista oikea korvaus, jotta  oikeudenmukaisuus ovat varmistettu jokaisella osapuolella.